Kaashandel De Wit: Een actieve houding maakt het verschil
De eerste indruk
“GONE heeft mij een keer gebeld om kennis te maken maar ik had nog een lopend contract met een ander ongediertebestrijdingsbedrijf en ik heb toen afgesproken om een jaar later nog eens te bellen. Na een jaar belden ze inderdaad netjes terug en heb ik kennisgemaakt met Travis, de eigenaar van GONE pest control.”
Tijdens een eerste kennismaking nemen wij de tijd om te luisteren naar de ondernemer en lopen wij altijd samen door het bedrijf voor een eerste inspectie en geven wij advies. Zo weten wij wat er eerder gedaan is aan plaagdierbeheersing en kunnen wij de ondernemer meenemen in onze benadering. Dat is eerlijk en transparant.
“Kijk daar hou ik van! GONE stelde zich actief op en dat schept vertrouwen. Natuurlijk is het fijn om met lokale leveranciers te werken, zo kun je elkaar helpen. Maar voor mij is het heel belangrijk dat ze initiatief nemen en het regelen, die actieve houding maakt voor mij het verschil.”
Ontzorgen
Wij belden op het goede moment toen Roland niet tevreden was over zijn ongediertebestrijder en na een grondige inventarisatie is GONE pest control actief aan de slag gegaan.
“Ik kreeg overlast en ik moest van de oude ongediertebestrijder meer zelf gaan doen. Dat was niet de bedoeling. Ik wil een ongediertebestrijder die meedenkt en vakwerk levert zonder dat ik daar om moet vragen.”
GONE pest control heeft met een paar kleine aanpassingen op een effectieve manier bouwkundige wering toegepast en zo vrij snel een permanente oplossing van de overlast gevonden.
“Binnen twee weken hebben ze de overlast opgelost en hebben ze mij actief betrokken bij het zoeken naar de oplossing. Wanneer ze tijdens een inspectieronde iets tegenkomen dan doen ze er gelijk iets aan, zo zie je dat er ook iets gebeurt in plaats van alleen maar een advies.”
Het doel van de samenwerking met GONE pest control is uiteraard het oplossen en beheersen van overlast van ongedierte maar wanneer het eenmaal onder controle is dan is het gevoel van ontzorgen ook heel belangrijk.
“Ik krijg na elke inspectieronde alles netjes in de mail, geen gedoe met inloggen in systeem om te kunnen lezen wat ze hebben gedaan of om een factuur te bekijken. Dat is heel prettig en het geeft mij rust nu ik weet dat het goed geregeld is en ik geen overlast meer heb.”